FAQ
- Jak zamówić produkty?
Zamówienia można składać bezpośrednio w sklepie internetowym. Aby złożyć zamówienie trzeba się zarejestrować. W razie trudności, prosimy o kontakt.
- Czy muszę się zarejstrować przed zakupem?
W naszym sklepie jest niezbędna i umożliwia: zakupy w naszym sklepie, przeglądanie historii zakupów, dostęp do newslettera z nowościami i promocjami w sklepie
- Czu otrzymam potwierdzenie zamówienia?
Wszystkie zamówienia w naszym sklepie są potwierdzane e-mailem wysyłanym w formularzu rejestracyjnym konta.
- Nie mogę się zalogować -odzyskanie konta – hasła
Wystarczy kliknąć nie pamiętam hasła, jeśli mimo instrukcji w formularzu nie uda się zalogować to prosimy o kontakt na nasz e-mail: biuro@bonsaisquad.pl
- Kiedy wyślecie zamówione produkty?
Wszystkie zamówienia wysyłamy w ciągu 2 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty. Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta wysyłamy w dni robocze do 2 dni po zaksięgowaniu wpłaty. Roślin nie wysyłamy w piątki i przed świętami. Dzięki temu minimalizujemy ich uschnięcie przy opóźnieniach w dostawie i odbiorze.
- Czy wysyłacie towar za granicę?
Obecnie koncentrujemy się na rynku polskim. W przyszłości zamierzamy rozszerzyć swoją działalność.
- Co jeśli nie odbiorę przesyłki od kuriera?
Jeżeli kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem należy skontaktować się telefonicznie z INFOLINIĄ INPOST i ustalić kolejny termin doręczenia.
- A co gdy dojdzie do szkodzenia przesyłki podczas transportu?
W takim przypadku należy skontaktować się z naszym sklepem i przesłać zdjęcia uszkodzonych przedmiotów. Jeśli przesyłka została otwarta i jej stan został skontrolowany w obecności kuriera, to należy spisać protokół szkody, który ma przy sobie kurier.
- Czy możliwy jest odbiór osobisty?
Bonsaisquad.pl jest sklepem internetowym, jednak po wcześniejszym zapłaceniu za towar zgodnie z warunkami sklepu, możliwy jest odbiór w naszej siedzibie: SBS 30-499Krakó1), ul. Ważewskiego 44e. Uwaga! Przed planowaną wizytą trzeba się umówić.
- Czy istnieje możliwość wyboru terminu dostawy przesyłki
Jest to możliwe i trzeba to zaznaczyć podczas składania zamówienia.
- Czy zakupiony towar mogę zwrócić?
Towar (w nienaruszonym stanie i nie używany) można zwrócić w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Wystarczy poinformować nas o tym fakcie i wysłać towar na adres siedziby sklepu. Środki zwrócimy na wskazane konto w ciągu 14 dni.