bonsaisquad

Sklep

Faq

FAQ

  1. Jak zamówić produkty?

Zamówienia można składać bezpośrednio w sklepie internetowym. Aby złożyć zamówienie trzeba się zarejestrować. W razie trudności, prosimy o kontakt.

  1. Czy muszę się zarejstrować przed zakupem?

W naszym sklepie jest niezbędna i umożliwia: zakupy w naszym sklepie, przeglądanie historii zakupów, dostęp do newslettera z nowościami i promocjami w sklepie

  1. Czu otrzymam potwierdzenie zamówienia?

Wszystkie zamówienia w naszym sklepie są potwierdzane e-mailem wysyłanym w formularzu rejestracyjnym konta.

  1. Nie mogę się zalogować -odzyskanie konta – hasła

Wystarczy kliknąć nie pamiętam hasła, jeśli mimo instrukcji w formularzu nie uda się zalogować to prosimy o kontakt na nasz e-mail: biuro@bonsaisquad.pl

  1. Kiedy wyślecie zamówione produkty?

Wszystkie zamówienia wysyłamy w ciągu 2 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty. Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta wysyłamy w dni robocze do 2 dni po zaksięgowaniu wpłaty. Roślin nie wysyłamy w piątki i przed świętami. Dzięki temu minimalizujemy ich uschnięcie przy opóźnieniach w dostawie i odbiorze.

  1. Czy wysyłacie towar za granicę?

Obecnie koncentrujemy się na rynku polskim. W przyszłości zamierzamy rozszerzyć swoją działalność.

  1. Co jeśli nie odbiorę przesyłki od kuriera?

Jeżeli kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem należy skontaktować się telefonicznie z INFOLINIĄ INPOST i ustalić kolejny termin doręczenia.

  1. A co gdy dojdzie do szkodzenia przesyłki podczas transportu?

W takim przypadku należy skontaktować się z naszym sklepem i przesłać zdjęcia uszkodzonych przedmiotów. Jeśli przesyłka została otwarta i jej stan został skontrolowany w obecności kuriera, to należy spisać protokół szkody, który ma przy sobie kurier.

  1. Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Bonsaisquad.pl jest sklepem internetowym, jednak po wcześniejszym zapłaceniu za towar zgodnie z warunkami sklepu, możliwy jest odbiór w naszej siedzibie: SBS 30-499Krakó1), ul. Ważewskiego 44e. Uwaga! Przed planowaną wizytą trzeba się umówić.

  1. Czy istnieje możliwość wyboru terminu dostawy przesyłki

Jest to możliwe i trzeba to zaznaczyć podczas składania zamówienia.

  1. Czy zakupiony towar mogę zwrócić?

Towar (w nienaruszonym stanie i nie używany) można zwrócić w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Wystarczy poinformować nas o tym fakcie i wysłać towar na adres siedziby sklepu. Środki zwrócimy na wskazane konto w ciągu 14 dni.

Translate »
Select your currency
PLN Złoty polski
EUR Euro